Kısa bir not


Bu yaz ben de kalabalıklara karışamadım. Tatil fotoğraflarının ortasında bir boşluk gibi kaldım. Ama belki de bu boşluk, “kendi alanım”dır. Konuşmadığım cümleler, fark etmediğim yorgunluklar, susup dinlemediğim ben…

Yorumlar